Перевірка маршруток: показуха чи реальна занепокоєність

Інцидент, котрий стався нещодавно на 411 маршруті (мова йде про згорілий вщент автобус!), змусив міську владу ініціювати перевірку стану маршруток у місті Бровари. Що ж показала ця перевірка і наскільки надійним на сьогодні є наш міський транспорт, дізнавався «ГР»

Подія

Про м’яко кажучи незадовільний технічний стан міських маршруток у Броварах говорилося вже давно. Та останньою краплею виявилася пожежа в маршрутці №411 (ТОВ «Союз АВТО»), що сталася 5 червня на зупинці «Розвилка». За попередньою інформацією, загоряння відбулося через коротке замикання електропроводки. На щастя, завдяки вчасній і правильній реакції водія, обійшлося без жертв. Хоча йому самому все ж трохи дісталося: після огляду лікарів, з опіками І та ІІ ступенів водія маршрутки забрали до Броварської центральної районної лікарні.
Близько 20 хвилин вистачило для того, аби маршрутка вигоріла вщент.

Реакція

Така подія не могла залишитися поза увагою як мешканців так і влади міста. Відповідь не змусила довго себе чекати – вже 7 червня, незважаючи на чинний мораторій на перевірку приватних підприємств, мер Броварів підписав розпорядження «Про утворення робочої групи по обстеженню транспортних засобів», котра здійснюватиме обстеження автотранспортних підприємств під час організації виїзду транспортних засобів на маршрути та дотримання перевізниками законодавства у сфері пасажирських перевезень.
Вже наступного дня о 5 годині ранку новостворена робоча група на чолі із начальником управління економіки, заступником голови робочої групи Миколою Загуменним прибула з перевіркою на перший об’єкт — ТОВ «ТК «Автосоюз».

Результат

Станом на 15 червня з 8 підприємств, що займаються перевезеннями в Броварах, перевірку пройшли вже 5. Як розповідає Микола Васильович, перевіряють усі автобуси, які виїжджають на маршрут:
«Кожен з членів комісії робочої групи проводить перевірку відповідно до свого напрямку роботи: працівники поліції перевіряють технічний стан, медик із первинного центру дивиться, як ведуться журнали, як лікар відмічає виїзд водіїв (стан здоров’я), працівники управління економіки перевіряють наявність інформації щодо пільгового місця, бейджів у водіїв, чи є достатньо інформації про автотранспортне підприємство, що обслуговує, охорона праці дивиться на наявність квитків в автобусі, представники МНС перевіряють наявність аварійних виходів, вогнегасники тощо».
Варто зауважити, що новостворена робоча група проводить саме візуальний огляд транспортного засобу, а також перевірку процедури, яку автобуси та водії проходять перед виїздом на маршрут.
Адже технічну частину транспортних засобів має право перевіряти лише Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) при чому із залученням спеціальної техніки та засобів. Однак, представника цієї надважливої служби, на жаль, не було на жодній з перевірок.
«Зауваження, звичайно, є. І коли ми бачимо, що якісь недоліки не були враховані під час перевірки на підприємст­ві, а ми їх помітили під час комісійного обстеження, то автобус за нашими рекомендаціями повертають назад для більш детального огляду або усунення цих недоліків», — розповідає Микола Загуменний.
Загалом, за 5 перевірок механік, який відповідає за випуск автобусів на лінію, повернув 3 маршрутки.
«Були, наприклад, випадки, коли гума була стерта або пошкоджена і потребувала заміни. Водій потім виходив і з радістю казав: «Боже, частіше б такі перевірки. Так мені хоч нову резину дадуть», — розказує Микола Загуменний.
Остаточні висновки обіцяють зробити після перевірки всіх підприємств. Дані вноситимуться до загальної довідки, доступ до якої матимуть усі бажаючі.

Антон Романов

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Останні статті

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ