Буря у склянці води. Як обирали нового директора СЗОШ №5

Конкурс на заміщення вакантної посади директора Броварської СЗОШ І–ІІІ ступенів №5 в управлінні освіти і науки міської ради оголоcили ще 12 лютого, через кілька днів після того, як екс-директор Павло Федоренко написав заяву на звільнення за власним бажанням через стан здоров’я. Про те, як проходив конкурс, читайте в нашому огляді.

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів – стандартні: громадянст­во України, вища освіта ступеня не нижче магістра та стаж педаго­­гічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності тощо.

14 березня, після закінчення терміну прийняття документів, відбулося перше засідання конкурсної комісії з відбору кандидатів на посаду директора. Загальна кількість претендентів склала 5 осіб: Борис Ільченко, Сергій Редько, Жанна Рябуха, Олексій Звєрьков та Анатолій Кузьменко (ред. – детальна інформація на офіційному сайті Управління освіти).
Врешті, конкурсна комісія у складі 10 чоловік розглянула відповідність наданих документів кваліфікаційним вимогам та одноголосно проголосували за допуск усіх 5 кандидатів до участі в конкурсі.
Далі було цікавіше. 16 березня послухати кандидатів на посаду директора зібралися батьківські комітети учнівських класів, одразу ж після чого у соцмережі Facebook почали активно обговорювати недотримання пропорційності представників від кожного класу: десь їх було 1–2, а десь – 14.
У підсумку результати першого голосування «скасували» і 19–20 березня провели повторне: спочатку голосування провели по класах, а потім від кожного класу висунули кандидатуру, яка набрала найбільшу кількість голосів.
Таким чином, станом на 20 березня результати батьківського голосування наступні: Сергій Редько – 14, Борис Ільченко – 11, Анатолій Кузьменко – 8, Жанна Рябуха – 2 і Олексій Звєрьков – 1. Тобто, з 41 класу проголосувало 36.
20 березня голосування по кандидатам озвучив і педагогічний колектив школи: Борис Ільченко – 70, Анатолій Кузьменко – 13, Жанна Рябуха – 9, Олексій Звєрьков – 5, Сергій Редько – 0.
У будь-якому випадку, вирішальним днем стало 22 березня. Саме у четвер відбувся, так би мовити, фінал усіх перипетій. На 2-му засіданні конкурсної комісії, яке стало вирішальним етапом, кандидати представляли своє бачення розвитку школи.
Незважаючи на попередні суперечки, все пройшло досить виважено і спокійно. Кожен з кандидатів представляв свою концепцію, після чого відповідав на поставлені питання.
Шляхом відкритого голосування голоси членів комісії розподілилися наступним чином: Сергій Редько – 6, Борис Ільченко – 4, Анатолій Кузьменко – 1, Жанна Рябуха – 0 і Олексій Звєрьков – 0.
Як бачимо, кандидатура Сергія Редька, незважаючи на результати голосування педагогічного колективу школи, однаково симпатизує як батькам, так і більшості членів комісії. Це дійсно єдиний кандидат, який впевнено і аргументовано відповідав на всі питання, кот­рий чітко знає, що і як він буде робити для розвитку школу.
Проте вітати Сергія Івановича в управлінні освіти все ж не поспішають. Як зазначила заступник начальника управління освіти і науки Броварів Тамара Стельмах, відповідно до порядку кожен з кандидатів протягом 5 робочих днів має право оскаржити рішення комісії, тому наказ про призначення директора може бути підписаний лише через 5 днів. Однак, наскільки це доцільно, зважаючи на реальні шанси і сили інших кандидатур, питання досить сумнівне.

vShkola2

Довідка: Сергій Редько – учитель вищої категорії, вчитель-методист, кандидат психологічних наук, доцент. Закінчив фізико-математичний факультет Ніжинського державного педінституту ім. М. В. Гоголя, Київський Міжрегіональний інститут підвищення кваліфікації вчителів імені Б. Грінченка (практичний психолог). Наразіпрацює доцентом кафедри управління освітою, заступником директора Інституту суспільства
з науково-педагогічної та соціально- гуманітарної роботи Київського університету ім. Б. Грінченка.
Основну місію школи вбачає у створенні сприятливих умов для розвитку учнів, врахування їхніх індивідуально-психологічних схильностей та здібностей, введення в навчально-виховний процес інноваційних методик навчання виховання, збереження та примноження шкільних традицій, заснованих на національних та патріотичних засадах, створення передумов для академічної свободи вчителя, а також комфортних умов для розвитку його професіоналізму.

Антон Романов

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Останні статті

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ