«Тепломережа» відключає боржників

Наростають, збільшуються та накопичуються… На жаль, мова зараз не про наші з вами статки, а про борги комунальним підприємствам за надані послуги. Вже не за горами початок опалювального сезону, тому сьогодні хотілося б детально розібратися з найбільшим постачальником тепла та води до наших осель – КП «Броваритепловодоенергія».

Останнім часом накопичення боргу від населення – настільки гостра проблема, що «тепловики» змушені вдаватися до радикальних дій, а саме відключати боржників. Використовують й інші методи, зокрема, протягом 2 місяців публікують інформацію про адреси квартир-боржників у під’їздах та на сайті комунального підприємства.
«Був період, коли не відключали, але наразі ми змушені вдаватися до таких жорстких дій, оскільки фінансове становище нашого підприємства надзвичайно складне. Ми не те що не можемо розрахуватися з «Нафтогазом» чи РЕСом, працівникам заробітну плату не маємо з чого виплачувати», – розповідає заступник комерційного директора КП «Броваритепловодоенергія» Володимир Чипаченко.
Відключення почали проводити з 18 липня і за липень-серпень кількість таких квартир вже склала близько 130. Виявляється, достукатися до людей можна лише за допомогою таких кардинальних дій, адже близько 70% борг повертають. При тому, що повторне підключення можливе лише за умови 100% погашення. Окрім того, сама послуга коштує близько 700 грн.
«Для нас все, що більше трьох місяців, вважається заборгованістю. Однак про малі суми ми поки навіть не говоримо, адже вони просто губ­ляться на фоні тих людей, заборгованість яких складає близько 100 тис. грн., як, наприклад, у будинку Незалежності, 10 (борг однієї з квартири у цьому будинку становить 98 тис. грн. і її вже відключили від водовідведення). Тим паче, якщо людина плато­спроможна. Нещодавно були випадки, коли одразу приносили майже 30 тис. грн.», – зізнається Володимир Чипаченко.
Звісно, з таким боргом людей у місті небагато, але, вочевидь, вони справжні відчайдухи, враховуючи той факт, що існує судова практика, коли на майно власника накладали арешт. А вам відомо, що у такому випадку відбувається далі: власник квартири може просто лишитися з речами на вулиці.
Чому ж наші містяни відмовляються платити? Як зазначає Володимир Чипаченко, відмовки у людей різні. Хтось говорить про нестачу коштів, хоча водить позашляховик, хтось спирає на важкі життєві обставини, а є такі, що просто відмовляються, мовляв: «Не хочу. Я сплачую раз в рік».
«З таким ставленням у місті може не стати ні води, ні світла. Якщо людина отримує послугу, вона зобов’язана за неї заплатити. Так само, як вона сплачує за продукти чи якісь розваги. Якщо людина неплатоспроможна, то є ж відповідна програма субсидій», – зауважив заступник комерційного директора КП «Броваритепловодоенергія».
Однак, закон каже – якщо людина отримала субсидію, у неї не повинно бути заборгованості. І у випадку, якщо ви ще додатково звертаєтесь за розстрочкою платежу, вам мають повне право відмовити. Більше того, якщо людина протягом 2 місяців не проводить вчасно розрахунки, то субсидію у неї взагалі можуть забрати.
Станом на 1 вересня загальна сума заборгованості по місту становить близько 32 млн. грн.: 28 млн. 151 тис. грн. (6040 квартир) – населення і 3 млн. 670 тис. грн. – юридичні особи. Це величезна сума, яку броварчанам хоч-не-хоч доведеться сплатити, адже з кожним місяцем вона тільки збільшується.
До речі, вже з 1 січня 2019 року знову повернуть пеню за несвоєчасну оплату житлово-комунальних послуг, яка становитиме 0,01% за кожен день прострочення. Так, це небагато, але все ж ліпше, аби до цього не доходило. Тож, за отримані послуги треба платити вчасно.

Марія Мілевська

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Останні статті

Середа, 05 грудня 2018, 16:09

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ