БРОВАРИ +13
НБУ USD 27.61

У Броварській ОТГ відкрито дві філії «Прозорого офісу»: перші підсумки роботи

Минулого тижня в селах Броварської міської громади Княжичі та Требухів запрацювали філії Центру обслуговування «Прозорий офіс». Відтепер понад сотня адміністративних та реєстраційних послуг стали ближчими до громади. Як минув перший тиждень роботи віддалених місць дізнавався «Громадський ревізор»

Мета створення нових філіалів

Уже з 1-го квітня жителі сіл Требухів та Княжичі не мають потреби приїжджати в Бровари для отримання більшості адміністративних послуг, а можуть вирішити ці питання за місцем проживання в пішій доступності від домівки. На засіданні першої установчої сесії новообраної міської ради міський голова Ігор Сапожко дав доручення якомога швидше відкрити в селах філії Центру обслуговування «Прозорий офіс», щоб адміністративні послуги були доступними для всіх мешканців громади.

Завдання «Прозорого офісу» — оперативне надання реєстраційних, адміністративних, соціальних послуг, а також консультування громадян щодо порядку їх отримання. Цей перелік постійно збільшується. На сьогодні Центр обслуговування надає більше 100 послуг. Основні з них: реєстрація місця проживання та права власності на майно, оформлення паспортів громадянина України та паспортів для виїзду за кордон, надання матеріальної допомоги, видача дозвільної документації на будівництво, вирішення земельних питань та ще багато інших.

Основна вимога Ігоря Сапожка щодо новостворених філіалів: щоб в селах працювали і адміністратори, які надають послуги, і державні реєстратори, що вчиняють реєстраційні дії.

Відкриття та запуск роботи нових підрозділів надзвичайно актуальні на даний час, коли Київщина знаходиться в «червоній» карантинній зоні. Адже за нагальної потреби в отриманні адмінпослуг, місцевим жителям не доведеться користуватись громадським транспортом та їхати в Бровари.

Штат працівників набрано

Як повідомляє начальниця Центру обслуговування «Прозорий офіс» БМР Наталія Попович, нові філіали в с. Княжичі й Требухів уже тиждень як успішно функціонують й активно приймають відвідувачів. Відповідно до норм, встановлених Законом України «Про державну службу», було проведено конкурс на зайняття вакантних посад. Конкуренція була запекла - на одне місце претендували по 16 осіб. З 1 квітня всі працівники були офіційно працевлаштовані.

У кожному з нових відділень Центру працюватимуть по 5 працівників, щоб жителям можна було отримати максимальну кількість послуг в одному місці. На сьогодні в установі працюють четверо спеціалістів: два адміністратори, які надають послуги та приймають документи дозвільного характеру, працівник соціального захисту та головний спеціаліст. У зв’язку із затримкою деяких технічних налаштувань та необхідністю отримання «ключів» персонального доступу до Державних реєстрів, за тиждень до штату приєднається п’ятий співробітник —державний реєстратор.

Ревізія новостворених відділень

«Громадський ревізор» завітав до філіалів «Прозорого офісу» в Требухові та Княжичах, щоб переконатися на власні очі в успішному функціонуванні відділень та оцінити реальний стан приміщень.

Знайти та облаштувати приміщення під ЦНАП не так просто, тим паче, в короткі терміни. Воно має знаходитися в центрі села, бути світлим та великим за площею, щоб вмістити всіх працівників та відвідувачів. «Найбільш вдалим варіантом для розміщення прозорого офісу в селі Требухів виявилося приміщення першого поверху зали для урочистих подій. Килимові доріжки вже прибрали, кришталеві люстри радянських часів ще там висять, але це справа часу. Нам треба зробити офісне приміщення, над цим і працюємо», – наголошує Наталія Попович.

cnap

Працівники «Прозорого офісу» поскаржились «Громадському ревізору», що наразі їм не вистачає простору, а через це важко дотримуватися карантинних умов, тож приймають громадян по черзі. Однак староста Требухова Андрій Цахло вже думає над покрашення умов надання адміністративних послуг.

«Я вважаю, що потрібно пропрацювати як мінімум місяць, щоб зважити всі «плюси» та «мінуси». В планах звичайно є оновлення приміщення та його оснащення. Якщо буде потреба, будемо розширюватися, звичайно» —прокоментував ситуацію Андрій Цахло.

Філіал Центру обслуговування у Княжичах знаходиться на місці ліквідованої сільської ради. Нарікань на організаційні моменти в створенні філіалу тут не було. І місце розташування і саме приміщення досить зручне для прийому громадян. Працівники новоутворених віддалених робочих місць одноголосно підтримують ініціативу міського голови Ігоря Сапожка. Вважають його рішення створити філії «Прозорого офісу» на місцях необхідним для населення й готові разом виправляти всі незручності, які виникатимуть на перших етапах роботи. «Це найкраще рішення, яке значно спрощує життя людей. Чому вони повинні їздити до міста й марнувати свій час? А для пенсіонерів – це взагалі спасіння!» - вважає адміністратор центру в селі Княжичі Тамара Зеленко.

cnap1

Як записатися в електронну чергу?

Незважаючи на те, що філії «Прозорого офісу» функціонують лише тиждень, з кожним днем кількість відвідувачів збільшується. Жителі охоче телефонують спеціалістам для консультацій. За словами Наталії Попович, прийом відвідувачів здійснюється відповідно до карантинних обмежень: до кабінету пускають лише по одному, в масці та за попереднім онлайн-записом.

Насправді, процедура запису громадян доступна та швидка. На офіційному сайті Броварської міської ради (brovary-rada.gov.ua) є вкладка «Адміністративні послуги», де треба обрати «Центр обслуговування «Прозорий офіс», а далі «Запис до ЦНАПу».

Після цього обраєте бажану послугу, зручний для вас день та час прийому і заповнюєте контактні дані.

У відповідь, на вказаний номер телефону, прийде смс-повідомлення з підтвердженням запису: вас чекатиме працівник у чітко зазначений час.

cnap2

Попереду ще багато роботи

На жаль, поки що не всі послуги можна отримати в новостворених філіалах «Прозорого офісу». Наприклад, не можна оформити паспорти громадянина України та для виїзду за кордон. Для документування необхідна робоча станція, вартість якої більше 240 тис. грн. Зараз це дуже обтяжливо для бюджету, але в перспективі розглядають можливість їх закупівлі для обох філій.

До речі, у Броварах функціонують чотири робочі станції у відділі документування та оформлення паспортів громадянина Центру обслуговування «Прозорий офіс». Вони повністю задовольняють потреби жителів об’єднаної територіальної громади.

Також, в новостворених філіалах тимчасово не можна подати документи для введення об’єктів будівництва в експлуатацію. На сьогоднішній день Броварська міська рада ще не отримала повноваження, передбачені законодавством в зв’язку з ліквідацією Державної архітектурно-будівельної інспекції. Для вирішення цього питання знадобиться мінімум 2 місяці.

Зазначимо, що вже з початку травні «Прозорий офіс» розширить функціонал та планує надавати послуги зреєстрації та перереєстрації транспортних засобів, а також видачі та заміні посвідчення водія. Для запуску майже все готово: вже підписана угода з відповідними органами та закуплена спеціальна станція.

Контактна інформація філій Центру обслуговування «Прозорий офіс»:

с. Требухів, вул. Гоголівська, 5

конт. тел. (04594)71-0-54

с. Княжичі, вул. Слави, 9

конт. тел. (04594)38-5-17

Графік роботи:

 

ПН-ЧТ з 8.00 до 17.00
ПТ з 8.00 до 16.00
СБ, НД вихідні

 

   

         

         

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Найбільш популярні

П’ятниця, 14 травня 2021, 17:16
Вівторок, 30 березня 2021, 13:29

Останні статті

П’ятниця, 14 травня 2021, 17:16
Вівторок, 11 травня 2021, 14:14

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ