Заявки про негаразди прийматимуться на мобільний

Номер цілодобового телефону 6-11-11 «гарячої лінії» виконкому броварчанам відомий давно, адже у разі відсутності світла, тепла чи води, як правило, містяни направляють свої скарги саме сюди.

Однак, телефонувати на міський номер з мобільного не зовсім і не всім прийнятно. Недешеве задоволення виходить.

І ось нарешті до міського «гарячого» номера додаються два мобільні. Як зазначив на оперативній нараді начальник відділу інформаційного забезпечення та господарської діяльності Руслан Федун, з 2 квітня з метою налагодження оперативного реагування на звернення громадян, окрім стаціонарного номеру 6-11-11 інформаційно-довідкової служби «Контакт-центр», функціонують мобільні номери

+38-093-500-67-81

+38-067-483-43-68

Отож, у цілодобовому режимі за будь-яким з номерів ви можете подати звернення, заявку чи пропозицію.

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Останні статті

Вівторок, 22 травня 2018, 14:35
Вівторок, 15 травня 2018, 11:32
Четвер, 10 травня 2018, 14:52

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ