Якщо у крані «кока-кола»…

З початком опалювального сезону та відновленням гарячого водопостачання у місті, часто-густо виникають негаразди як в окремих квартирах, так і побудинково.

Ось і цей рік не став виключенням. Броварчани у соцмережах активно скаржаться на те, що допоки дочекаєшся гарячої води, треба спустити декілька кубів брудної, більше схожої на кока-колу чи соєвий соус.
«Вода неможливого коричнево-болотного кольору з гарячого крана тече, спускала добрих півгодини, а той більше. А це все гроші! Лічильник же враховує це «спускання»! От і вважайте, що я просто спустила в каналізацію 250 гривень!», - скаржиться до нас в редакцію броварчанка Тетяна Михайлівна.
А й дійсно – що робити, коли вода візуально не відповідає нормативам? Невже можна добитися компенсації та перерахунку? За відповіддю ми звернулися до постачальника послуги з гарячого водопостачання – КП «Броваритепловодоенергія».
«Перерахунок дійсно можна зробити,- запевняє заступник комерційного директора КП «Броваритепловодоенергія» Володимир Чипаченко. – Але для цього потрібно письмове звернення споживача, відповідно до якого направляються фахівці нашої лабораторії, вони проводять заміри, беруть проби і у разі невідповідності нормативам, проводиться перерахунок для споживача».
Основною причиною бурого кольору при запуску гарячого водопостачання, є неякісна або взагалі не проведена прочистка бойлерів, які знаходяться у будинку. Це не ті малі бойлери, які встановлені у квартирах самими мешканцями, а великі резервуари на увесь будинок, де вода нагрівається не електрикою, а від подачі теплоносія. Такий резервуар потрібно щороку промивати, якщо цього не робити, то й як результат – зміна кольору води.
«Такі скарги можуть бути тільки в мешканців ОСББ, кооперативів або відомчого житла. По комунальному фонду у нас проблем не буває», - впевнений Володимир Чипаченко.
Цьогоріч, кажуть у «Тепломережі», звернень не було. Можливо тому що броварчани просто не знають про таку можливість. Отож, якщо ви маєте сумніви щодо нормативів по кольору, смаку чи запаху води, яка тече з вашого крана, звертайтеся до «Тепломережі» і, можливо, окрім виправлення ситуації, вам ще й гроші повернуть. Стукайте, і вам відкриють.

Інформацію щодо того куди саме та в який час звернутися, можна подати цілодобово в Контакт-центр КП «Броваритепловодоенергія» за телефонами:

  • 5-35-38,
  • 3-44-96
  • (050) 444 86 39, 
  • (050) 384 74 64,
  • (050) 386 73 08,
  • (067) 204 27 65

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Останні статті

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ