Найдієвішим методом боротьби з боржниками комунальних послуг, на жаль, було і залишається відключення їх від мереж. Подібна ситуація склалася з мешканцями будинків по вул. Леніна,56 та Чапаєва,59.
«У нашого підприємства політика роботи з боржниками така – якщо людина не проводить проплату протягом двох місяців, незалежно від суми нарахувань, ми направляємо попередження. Якщо протягом 10 днів борг не погашається – виписується наряд на відключення», – розказує в.о. директора КП «Броваритепловодоенергія» Олександр Дремлюга. Фахівці КП «Броваритепловодоенергія» закликають не доводити до таких «профілактичних заходів» та сплачувати за тепло та воду вчасно.
До речі, кардинальні рішення мають свій ефект. Як стало відомо, «Громадському ревізору», боржники відключених будинків погасили борги та пообіцяли не доводити в майбутньому до подібного загострення.