І знову «валідольні» квитанції від «Тепломережі» збурили хвилю скарг як у соцмережах, так і до нашої редакції. Ми зв’язалися з фахівцями КП «Броваритепловодоенергія» та попросили пояснити чому ж саме такі суми з’явилися у платіжках броварчан, адже теплопостачання давно відключено. Як виявилося, шквал дзвінків та звернень нині мають і в самому підприємстві.
«До комунального підприємства „Броваритепловодоенергія” звертаються мешканці міста Броварів щодо нарахування за централізоване опалення за квітень місяць 2017 року, вказуючи на те, що опалення у квітні місяці було лише одну добу. Звертаємо Вашу увагу на те, що нарахування за спожите тепло здійснювалось не за календарний місяць, а за період, коли знімалися показники з будинкового приладу обліку тепла», – пояснює начальник відділу збуту Володимир Чипаченко.
Показники з приладів обліку тепла знімаються у період з 20 по 27 число щомісяця. Таким чином, нарахування за опалення у квітні місяці 2017 року по місту Бровари складало від 4 до 11 діб відповідно до знятих показників з приладів обліку тепла.
«Наприклад, якщо показники знімалися з 27 березня по 1 квітня, то платіж нараховано за 4 доби, а от якщо показники було знято з 20 березня по 1 квітня, то нарахування вже становить за 11 діб», – каже Володимир Чипаченко.
Крім того, фахівці підприємства кажуть, що за останній період було досить багато звернень від пільговиків, які отримали у квітні поточного року пільгу лише за одну добу, адже послугу з централізованого опалення було припинено 1 квітня о 12.00.
«Вважаємо за необхідність повідомити про те, що пільги нараховуються у межах соціальної норми за повний календарний місяць, незважаючи на період зняття показників з приладу обліку тепла. У жовтні місяці 2016 року пільги за централізоване опалення нараховувалися з 11.10.2016 року по 31.10.2017 рік включно, незважаючи на період зняття показників з приладів обліку тепла. Таким чином, пільги було отримано споживачами у межах соціальних норм у повному обсязі», – роз’яснюють у КП «Броваритепловодоенергія».