Піклування про пенсіонерів та адаптація літніх людей до умов сучасного світу – це основні засади, якими керується у своїй роботі сьогодні Лідія Сенько — начальник Броварського відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області. Про її багаторічний досвід на посаді та кардинальні зміни в міському підрозділі ПФУ у сьогоднішньому матеріалі «Громадського ревізора»
Професійний керівник розуміє, що постійний розвиток – необхідна ознака прогресу колективу й організації в цілому. Власне тому Лідія Сенько постійно працює у напрямку розширення та модернізації свого відділення. Під її керівництвом колектив об’єднався й значно розширився. В свою чергу, це збільшило якість обслуговування та пропускну спроможність Броварського відділення Пенсійного фонду. Адже їхні послуги постійно затребувані населенням. Турбуючись про покращення сервісу для клієнтів, одночасно Лідія Іванівна намагається поліпшити умови праці для своїх співробітників. Завдяки турботам керівника, теперішній Пенсійний фонд у Броварах має повноцінне офісне приміщення із достатньою площею для прийому відвідувачів і для комфортної роботи службовців.
Одним з останніх здобутків Лідії Сенько став ремонт Відділу обслуговування громадян в Броварському підрозділі Пенсійного фонду. Масштабну реорганізацію та ремонтні роботи змогли провести у найкоротші терміни, незважаючи на те, що вони припали на період епідемії короноавірусу та карантину. Як результат, зараз маємо у місті сучасне приміщення із зручними диванами в залі очікування та моніторами для інформації, електронним терміналом для реєстрації відвідувачів. А головне – збільшено майже вдвічі зал та кількість операторів для прийому громадян, відповідно, збільшені можливості для обслуговування й швидкого опрацювання запитів клієнтів. Така реорганізація особливо вагома, враховуючи, що сьогодні Броварське відділення ГУ ПФУ обслуговує понад 46 тисяч пенсіонерів.
Свого часу, керуючись виконанням загальної Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України, у Броварах одними з перших почали широко впроваджувати ідею наближення надання послуг до місць проживання громадян. Лідія Сенько оперативно зреагувала на пропоновані державою оновлення. Нині Броварське відділення працює із наданням послуг через веб-портал ПФУ, також виконує обслуговування пенсіонерів на дому, для тих хто не може особисто подати документи у відділення. Спеціалісти фонду приходять до таких пенсіонерів додому, по заявках.
Сумлінну роботу Лідії Іванівни відмічено навіть на державному рівні. Вона має дві Почесні грамоти та одну Подяку Кабінету Міністрів України, а Указом Президента України нагороджена званням «Заслужений працівник соціальної сфери України».
Незважаючи на пройдений успішний шлях та майже 20 років на посаді начальника Броварського відділу обслуговування громадян ГУ Пенсійного фонду України, Лідія Іванівна не планує зупинятись на досягнутому. Як діючий депутат вже третьої каденції, вона хоче й далі працювати у напрямку покращення умов життя для пенсіонерів Броварів та району: «На мою думку, вкрай важливо сьогодні приділяти максимум уваги адаптації літніх людей до сучасних умов життя, зокрема, новітніх технологій. Сучасні стратегії направлені на інтерактивне спілкування, переводять в режим онлайн та смартфонів документообіг, фінансові розрахунки, тощо. Так, це безумовно спрощує життя споживачів. Але для багатьох пенсіонерів навіть зняття готівки у банкоматі є проблемною задачею, з якою вони не можуть впоратись. Що вже казати про смартфони та заявки онлайн? Я впевнена, що необхідно приділяти максимум зусиль та уваги допомозі при адаптації літніх людей до умов сучасного життя. Сюди входить користування терміналами, банкоматами, онлайн програмами тощо. Важливо проводити роз’яснювальну роботу, організовувати безкоштовні навчальні програми, семінари. Умови життя змінюються, і я переконана, що в цих нових умовах пенсіонери мають почуватися комфортно».