Проблема поганих доріг без перебільшення стосується кожного жителя міста. «Громадський Ревізор» вирішив зібрати думки пересічних людей і чиновників, аби віднайти нарешті відповідь на наболіле питання: коли в Броварах відремонтують дороги?
За задовільний стан доріг в Броварах відповідає три відомства: відділ капітального будівництва – за будівництво нових і реконструкцію існуючих доріг, управління ЖКГ і підпорядковані йому ЖЕКи – за ремонти існуючого дорожнього покриття, міжбудинкових проїздів та прибудинкових територій і КП «Бровари-Благоустрій» запоточні «ямкові» ремонти.
У ВКБ – МОСТИ І МАГІСТРАЛІ
У відділі капітального будівництва нам повідомили, що на цей рік заплановано завершити два великих проекти – розширення і реконструкцію вулиці Київської на ділянці від Розвилки до Пекарні і ремонт шляхопроводу по вулиці Онікієнка. Окрім цього, вже на наступний рік в планах відділу – реконструкція вулиці Київської на ділянці від Розвилки до Порошинки. На інші проекти у ВКБ немає ані грошей, ані вільних ресурсів.
«На початку року ми зібрали всі скарги і пропозиції громадян щодо облаштування доріг, сформували з них перелік і віддали на розгляд депутатських комісій. Але, на жаль, депутати не затвердили жодного з запропонованих об’єктів», – повідомляє Людмила Павлик, начальник ВКБ.
В УЖКГ ЧЕКАЮТЬ НА АСФАЛЬТ
Декілька номерів тому ми вже подавали перелік доріг, на які в цьому році очікує поточний або капітальний ремонт. За словами Галини Плотнікової, начальника УЖКГ, роботи розпочнуться у другій половині травня, коли місто закупить асфальт.
«Всі залишки з минулого року ми вже використали, тепер чекаємо доки завершиться тендер і одразу розпочнемо роботи», – підсумовує Галина Володимирівна.
«БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ» СПРАВЛЯЄТЬСЯ СВОЇМИ СИЛАМИ
Тендер на закупівлю асфальту проводить саме КП «Бровари-Благоустрій», але, на жаль, було оголошено вже два тендери і жоден з них не відбувся, бо ніхто не подав заявок на участь.
В Київській області є три «асфальтних магнати»: заводи «Столичний», «ШБУ-50» і «Регіон-2001». Вони тримають монополію на ринку асфальту в області. Зараз склалась така ситуація, що попит на їхню продукцію значно перевищує пропозицію. Підприємці стають в чергу, аби отримати асфальт.
На думку Андрія Василенка, директора КП «Бровари-Благоустрій», заводам просто не треба морочити собі голову з тендерними пропозиціями. Вони і так отримують достатньо прибутку. Після двох невдалих закупівель комунальники мають право заключити договір із заводом поза конкурсом.
Наразі ведуться перемовини із броварським заводом «ШБУ-50» про закупівлю 600 тон асфальтної суміші для міста вартістю близько 900 тисяч гривень. За словами керівника, цього об’єму буде цілком достатньо не тільки на заплановані на цей рік роботи, але й на непередбачені поточні ремонти дорожнього покриття.
Та, незважаючи на труднощі з закупівлею асфальту, ремонтні роботи тривають. Перед Великоднем активно проводили дорожні роботи – залатали найпідступніші ями на Масиві та Торгмаші. «Через те, що ми вимушені були провести ці два тендери, аби не зупиняти роботи в місті, ми з власного прибутку підприємства придбали близько п’ятдесяти тон асфальту і робимо ямкові ремонти на запланованих об’єктах», – розповідає Андрій Василенко. Продовжити ремонти обіцяють вже після травневих свят.
Маргарита Струтинська
